Thursday, April 30, 2009

Kakaolu, Bogurtlenli Pasta


Bu kalpli kalibimi cok seviyorum. Zaten uzerinde de "dekore etmeden bile harika kekler" yaziyordu slogan olarak. Ben aldiktan sonra daha da indirime girdi. $34.99 dan $9.99 a kadar dustu. Michaels da kalan son 2 taneyi de Mehtap aldi kendine ve annesine. Cok kaliteli bir urun, ilgilenenlere tavsiye ederim sahsen ben.


Kaliptan cikan kek zaten cok estetik durdugundan ben asiri dekore etmek, heryerini kaplamak istemedim. Cukur kalan kisma krema surup, uzerine de seyrekce bogurtlen yerlestirdim. Bogurtlenler tepeleme doldurulabilirdi ama benim haylazlar pastanin bitmesine kadar sabredemeden birer ikiser derken dibini getirdiler bogurtlenlerin.


Istege gore turta yapar gibi krema surmeden cukur kisma meyveler doldurulup uzerine jole yapilabilir. Burada oldugu gibi...

Agzinizin tadi hic bozulmasin... Sevgiyle...

2 comments:

  1. Nafiyecim iyiki actin bu siteyi hem tanismis olduk hemde cok guzel tavsiyeler ve bilgilere ulastik ,ellerin dert gormesin ..

    ReplyDelete
  2. Camay Hanim, cok tesekkur ederim. Ben de sizin sitenizden cok istifade ediyorum. Sizin de ellerinize saglik...

    ReplyDelete