Friday, May 1, 2009

Palyacolu Hasan Pasa Kebabi


Bu sunumu "COCUKLARA OZEL CICILI BICILI SUNUMLAR ETKINLIGI" icin hazirladim. Cogumuzun bildigi Hasan Pasa Kebabini cocuklarin hosuna gidecek versiyonda yapmaya calistim.

-500gr. kiyma
-2 bas kurusogan
-1/2 demet maydanoz
-1 yumurta
-4-5 ince dilim kuru ekmek
-1 kahve fincani sut yada yogurt
-tuz, kekik, karabiber, kirmizibiber, pul biber

ile koftemi yogurdum. Yuvarlak yassi kofteler yapip tepsiye yerlestirdim. Betty Crocker marka Patates Puresini uzerindeki tarifi aynen uygulayarak hazirladiktan sonra krema sIkma posetine doldurarak 2D nolu ucla palyaco sekli vererek koftelerin uzerine sIkmaya calistim.



Palyaconun ayakkabilarini ve eline verdigim topu yine kofteden hazirladim. Ve dogruca 400F (200-220C derece) isida firina gonderdim. Firindan cikinca hazir oyuncak gibi olan palyaco kafalarini yerlestirdim. Tereyagli bulgur pilavi esliginde sundum. Yine ayni ucla tabaklarin icine de kucuk cicekler yaptim patates puresinden. Ortalarina da zeytinden kucuk yuvarlaklar koydum ciceklerin. Benim afacanlar sevdi. Bakalim sizinkiler de sevecek mi?

Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment