Wednesday, March 4, 2009

Nurefsan`in Sofra Pastasi


Almanya`da yasayan kiz kardesim Ebru`nun 11 yasindaki dunyalar guzeli, Italya prensesi kizi Nurefsan pek bi bozuluyormus sitede onun veya kardeslerinin adina bir pasta yayimlanmamasina. Almanya`da yasiyor ama nicin Italya prensesi diyeceksiniz. Ruyasinda gormus Italya prensesi secildigini...

Iste bu pasta onun gonlunu almak icin. Ozellikle Hosgeldin Bebek pastalarina icerliyormus, onun 8 aylik kardesi Enver Fatih`e Hosgeldin Bebek Pastasi yapmiyorum diye... "Bitanem" diyorum, "kardesin dogdugunda ya da Berat ve senin dogum gunlerinizde ne bu site vardi, ne de pasta dekorasyon isi. Gor bak teyzen sana ne pastalar yapacak." Ama cocuk iste, birazcik simartilmak onun da hakki.



Iste bu sofrayi Nurefsan`im icin kurdum ben de. Ortasina gul kondurdum, etrafina ara kattaki gibi beyaz damla cikolatalardan. Minik bir caydanlik annesinin olmazsa olmazi zaten. Rengi mavi de olsa Turk ekmegini de unutmadim. Tabaklarin icindekileri de kofte farzedebilirsiniz. Peceteler biraz yamuk, cay bardaklari da pek anlasilmamis ama olsun, Nuris beni affeder. Simdi baristik mi guzel kizim benim. Tatilde teyzen sana ve kardeslerine daha guzellerini yapacak insallah. Opuyorum hepinizi kocaman.
Muhabbetle...

No comments:

Post a Comment