Sunday, March 8, 2009

Ariana Afghan Restaurant



Biz bu Afgan Restorani cok seviyoruz. Ayda bir kez burada aksam yemegi yiyoruz. Cocuklar bayiliyorlar disarida yemege. Yemeklerini de cok sevdik. Bizim Turk yemeklerine benziyor, sadece biraz daha baharatli. Esim ozellikle "side dish" olarak sunduklari kendi ikramlari olanlari cok begeniyor. Bir de sosluklarda gordugunuz aci soslari.


Bu karisik sebze corbasi onlarin ikramiydi mesela. "Siparisleriniz hazirlanana kadar siz karisik sebze corbamizi tadin" diyerek sundular. Sebze corbasini hic sevmeyen biriyim ama buna bayildim, severek ictim.


Garsonumuzdan da cok memnun kaliyoruz her seferinde. Buyuk oglum masamiza her gelisinde "Thank you, you`re a nice waiter." diye iltifat etmesi uzerine, o da ogluma is teklifinde bulundu. Efkan Serhat`in ona cevaben "yerleri paspas yapabilirim, yemekleri servis edebilirim, bulasik yikayabilirim, kolay yemekleri yapabilirim, ama butun yemekleri yapamam" demesi uzerine ise kucuk oglum Vedat Alp "Ben buranin patronu olarak calismak istiyorum" demez mi? Guldurdu hepimizi...
Fotoyu oglum cektigi icin bulanik cikmis, ekipmanlarini da almamis oglum kareye. Yine de tesekkur mahiyetinde koydum fotoyu. Tesekkurler Ariana Afghan Restaurant.

2 comments:

  1. mmmmmmmmhhhhhhhh afiyet olsun.hayirli kandiller hepinizi sevgiyle kucakliyorum.

    ReplyDelete