Monday, March 9, 2009

Ahmet`in Dogum Gunu Pastasi


Cok zorlandim bu pastanin butun asamalarinda. Ahmet`e soz vermistim ve yapmaliydim. Bir ara asla basaramayacagim sandim. Neyse ki cok kusurlu olsa da arabaya hafiften benzeyen bir sekil cikti ortaya.


Bu Ahmet, Spongebob Pasta`nin sahibi Melike`nin abisi Ahmet. Ayrica Vedat Alp`in sinif arkadasi. Bugun su saatlerde okulda, son derste kutlayacaklardi dogum gununu. Tek tesellim cocuklarin cabuk mutlu olmalari ve kusurlari pek farkedememeleri. Umarim pastayi begenirler ve cok eglenirler.

Keki iki boy borcam tepside yaptim. Ara katin bir kismi cikolatali krema, bir kismi sade krema dolgulu. Malesef yasanan bazi olumsuzluklardan dolayi gozumun onunde hazir beklettigim muzu koymayi unuttum ara kata. Keki trasladiktan sonra tamamini icing ile kapladim ve uzerine seker hamuru kaplamasini giydirdim. Lastikler kremali biskuvinin kurdanla sabitlenmis hali. Tepe lambalari ve farlar da seker hamurundan. Yazilari ise pasta kalemi ile yazdim.

Sanki biraz umutsuzluga kapildim bugun. :( Ya ben ne zaman ustalasacagim....??

No comments:

Post a Comment