Thursday, October 29, 2009

Hala Kizi Ozlem ve Kankasi Sule Icin Pasta


Ozlem baklavaci Sefure halamin tek kizidir. Sule`de O`nun 32 yillik arkadasi, kankasi... Aslen kardesim Ebru`nun akrani olurlar. Ve hatta facebook uzerinden gorusmelerimizde yazin Ebru`yu gormeyi cok istediklerini soyluyorlardi ama onlar firsat bulup bizi ziyarete gelesiye Ebru coktan donmustu Almanya`ya. Kismet...


Cocukken Ozlem bize yatiya geldiginde kardesimle Baris Manco`nun "Hala kizi Zehra" sarkisini soylerdik Zehra kismini Ozlem diye degistirerek. Cok guldururdu Ozlem Ebru ile beni . Su yasa geldi, boyu kadar iki oglu oldu ama hala ayni muzip, neseli kiz... Soyleyim size, iste buraya yaziyorum, "Bu kadin 70 yasina da gelse yaslanmaz."


Ozlem o gun gec haber verdi geleceklerini. O yuzden hazirliklarin bir kismini onlarin yaninda tamamladim. Hatta pastayi bastan sona onlarin yaninda yaptim. Allah`tan evde pastaban varmis, olmasaydi napardim acaba? Herkesin eli degdi bu pastaya, en cok da sekil A`da goruldugu gibi Ozlem`in... Malesef icing olmadigi icin krem santiyi ne kadar koyu hazirlasam da Agustos sicagina fazla dayanamiyor palyacolar. Cocuklardan birinin israri uzerine bir tane de spiderman kondurduk tam ortasina palyacolarin. Alakasiz oldu ama kirmayalim dedik cocuklari...

Bu arada ucumuzun de 2`ser oglu var iyi mi...? O gun bize annelerimiz de eslik etmisti. Yani 3 anneanne, 3 kiz, 2`serden 6 tane de erkek torun. Takimin tamaminin da fotosunu koyacaktim ama her birinde ayri bir kusur buldum ve eklemedim. En kisa zamanda bu bulusmayi tekrarlamak uzere kizlar, ama bu sefer Ebru gitmeden gelmeniz sartiyla... :)

Sevgilerimle...

7 comments:

  1. güzel sözlerin için çok sağol canım benim...inşallah 70 yaşıma kadar kalırım buralarda da yine sizi güldürürüm:))şunu da belirtmeden geçemiyeceğim anladım 32 dişim var hepsini göstermek zorundamıymışım acaba:))
    ve de çok güzel bir gündü daha kalabalık kadroyla tekrarlamak üzere bu günü...

    ReplyDelete
  2. keske cocuklarinda hangisi kime ait tanitsaydin.ama ben tahminde bulunayim soldan saga sulenin özlemin sulenin özlemin olmali.

    ReplyDelete
  3. Nafiyecim ne güzel manzaralar bunlar. Sizi mutlu görmek çok güzel.Hep mutlu olmanız dileğiyle...

    ReplyDelete
  4. Ozlemcim, Allah uzun omurler versin canim... Daha kalabalik kadroya ulasabilmek umidiyle...

    Ebrucum, bu muziplerin niyeti seni gormekti aslinda ama piyango bana cikti, tahminin dogru, Sule`nin Efe, Ozlem`in Kaan, Sule`nin Berk, Ozlem`in Berat... Umarim isimleri karistirmamisimdir...

    Nazime`cim, sagolasin, cocukluk arkadaslarim sayilir bu hanimlar kardesimin akranlari olsalarda...Yillar sonra gorusmek cok keyifli oluyor gercekten... Bi tanesi hala kizi ama bir evlendi pir evlendi, o gun bu gun yuzunu goren cennetlik... :)Daha guzel bulusmalar, daha mutlu anlar sana nasip olsun ins.

    ReplyDelete
  5. yok isimleri karıştırmamışsın...kız bu benim veletler bana benzemiyorda ebrucum iyi tahmin etmişsin...

    ReplyDelete
  6. döktürmüşsünüz yine nafiye hanım..ellerinize,emeğinize sağlık..bahanelerle de olsa biraraya gelmek hayatta insanın tutunabileceği güzel anılarının olması adına önemli bir o kadar da değerli..bizde bugün bir buluşma yaşadık..bizde üsküp te kosovadan misafirlerimizi ağırladık..evde metrekareye düşen çocuk sayısı bihayli fazlaydı :))ama herşey çok güzeldi..yağmurlu ılık sessiz sakin bir geceden sevgilerimle...

    ReplyDelete
  7. Tesekkurler Senay Hanim, hem ziyaretiniz, hem de sicak sozleriniz icin. Blogunuz hayirli olsun ayrica. Ekledim ve ziyaret ediyorum arada. Uskup`e kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete