Friday, October 16, 2009

Dogum Gunleri Cakisinca...


Gecmise gidiyoruz bugun... Yazamadigim gunlere... Fotograftaki tarih Mayis`in 8` i degil, Agustos`un 5`i... Amerika`da tarih atilirken once ayi, sonra gunu yaziyorlar. O gun sevgili kardesim Ebru`nun pek degerli esi Kadir Abi`nin dogum gunuydu. Ayrica o gun Berat gecesiydi ve sevgili ogullari Berat`in da hicri dogum gunuydu. Berat`in her sene iki kere tebrik edilir dogum gunu. Biri dogdugu gun olan 22 Kasim`da, digeri de Berat Kandili ne zamansa o zaman...


Ayrica o gun tatilden evlerine yani Almanya`ya donus gunleriydi. Kelimenin tam anlamiyla pastalarini yiyip hemen yola ciktilar. Kara yoluyla 3-4 gunluk bir yolculuktan sonra cok sukur salimen evlerine vardilar. Sanirim hayatimda yaptigim en hizli pastalardan biriydi. Onlar yola cikacaklari icin acele ettikce, ben de yiyemeden gidecekleri korkusuyla acele ettim. Cok kusurlu bir pasta ama zaten maksat gonul almakti... Umarim oyle de olmustur. Iyi ki dogdunuz Kadir abi... Iyi ki dogdun Beratcim... Allah sizi ailecek birbirinizden hic ayirmasin ve bir omur saglik, mutluluk, huzur, esenlik versin insallah...

Bu arada atlamak istemedigim bir konu var ki; o da pek bi mukemmeliyetci yapisi olan, mesela bacisinin yani Sefure Halamin baklavasindan baska baklava begenmeyen canim babacigim da pastami begendi. Gerisini siz anlayin artik... :)

Kekim yine BIM`in hazir pastabanlarindandi, arasina meyve koydum mu koymadim mi suan hatirlayamiyorum bile. Bu tarihte esim tez savunmasi icin Amerika`daydi. O yuzden icing`im yoktu henuz. Esim donuste getirmisti bana 1 kova icing. Yani sweet pea (tatli bezelye cicegi) denilen beyaz cicekleri de, yapraklari da krem santi ile calistim, hem de klimasiz bir mutfakta. Bu yuzden istedigim kivamda degil cicekler... Bir de sinirlarin etrafina pasta incisi dizdim bu sefer ama bu yenmeyen sadece dekore amacli satilanlardan... Umarim begenmissinizdir...

Sevgiyle...

7 comments:

  1. canim, yedigimiz bir pastayi görmek bizi ziyadesiyle memnun etti.tesekkürler.....

    ReplyDelete
  2. Nihayet tadina bakabildiginiz bir pasta desene... :)Hep yemedikleriniz yayinlaniyordu... :( Rica ederim, afiyetler olsun... Enver Fatih`i unutmadim, telafi edilecekler listesinin basinda... ;)

    ReplyDelete
  3. dayım haklı ama bacısının baklavasını beğenmekte..hani annem diye demiyorum baklavası süper...
    en kısa zamanda bizim pasta ve resimleride bekliyorum buraya:))

    ReplyDelete
  4. Haklisin Ozlemcim, halamin baklavalari baskadir valla, yiyen on parmak yer genelde... Aslinda yaptiginda onu da tarifiyle beraber atmak lazim buraya... Yakinda geliyor sizin pasta... Anneler, cocuklar ve Sule ve senin fotolari da ekleyeyim mi musadeniz olursa...?? O gunden hatira...

    ReplyDelete
  5. nafiyecim...gittiginden beri ara ara bakiyorum sitene ne zaman yeni ve birbirinden guzel seyler ekleyeceksin diye..yine harikasin sevgili arkadasim...umarim hayatin cok hos geciyordur...seni aradim gecenlerde ama caldi caldi cevap alamdim belkide hatlardandir...kendine cok iyi bak....

    ReplyDelete
  6. merhaba Birgül Hocam, ziyaretiniz beni çok sevindirdi. Aramanızı gormedim, belki de derste olduğum saatlerde aradınız. Saatleri tutturursam ben de arayacağım bigün inş. Cok öpüyorum sizi. Fatmayı ve minik mucizeyi ;)

    ReplyDelete
  7. Nafiyecim ekle tabii..hatıra olur hepimize..çocukları öp..

    ReplyDelete