Tuesday, April 28, 2009

Cafe Amity


Siteye birseyler eklemeye hic bu kadar ara vermemistim. Ara verdim, cunku Turkiye`den cok sevdigim arkadasim Mehtap bizleri ziyarete geldi. Haliyle biz de Washington D.C. nin, alisveris merkezlerinin, marketlerin, parklarin altini ustune getirdik. Pestilimiz cikana kadar gezdik desem yalan soylemis olmam.


Tabi ki bu kadar gezmeye evde yemek pisirip yemege hal kalir mi insanda? Ozellikle civari gezdirdigimiz konuklarimizla guvenle karnimizi doyurabilecegimiz bir mekan Amity Cafe. Herseyin basi guven. Gercekten evimizde gibi hissediyoruz kendimizi orada.


Cafe`nin sahibi Turgay Bey ve calisanlari nezih bir ortamin yani sira guler yuzlerini de esirgemiyorlar musterilerinden. Aslinda silip supurdugumuz Iskender Kebabi tabaklarimizin fotografini cekmek vardi ama ne yazik ki tabaklari yalayip yuttuktan sonra aklima geliyor hep fotograf cekmek. Artik baska bahara...


Her ne kadar vitrinlerde simitler, borekler, pogacalar, baklava ve kadayiflar az kalmis olsa da yine de cekmek istedim fotograflarini. Turgay Bey`de izin verdi sagolsun. Bir de camekan parlamasa daha guzel olacakti ama o kadar kusur kadi kizinda bile olur.


Her gelisimde farkli bir seyin tadina bakiyorum ve inanin hepsi birbirinden lezzetli. Hele baklava, kadayif ve bilimum serbetli tatli cesitleri... Serbetli tatlilarla arasi pek olmayan biri olarak, ben bayila bayila yiyorsam, tahmin edin artik siz o lezzeti...


Gordugunuz gibi satislar gayet iyi ki tepsiler bosalmis. Yolunuz bu taraflara duserse karninizi mutlaka burada doyurun, uzerine Turk Usulu ince belli bardakla Turk cayinizi icmeyi ve hele ki baklavanizi yemeyi asla unutmayin derim ben.


Cekik gozlu ya da cikolata renkli yabanci garsonlarin evlerimizdeki gibi tepsiyle cay sunuslarina eminim siz de bayilacaksiniz benim gibi. Tesekkurler Amity Cafe. Iyi ki varsiniz. Gurbette sila hissi yasattiginiz icin cok tesekkurler...

No comments:

Post a Comment