Tuesday, March 17, 2009

Seker Hamurlu Kurabiyeler


Bu seker hamuru ile kaplanmis suslu kurabiyeleri ogullarimin snack time`i (atistirma zamani) icin hazirladim. Benim icin keyifli bir calisma olmasina ragmen gunun yorgunlugundan ince ayrintilara giremedim. Hayvanciklara goz taktim o kadar. Cocuklar da cok begendiler, duyduguma gore okuldaki arkadaslari da...

-3 subardagi un
-3 corba kasigi pudra sekeri (100 gr.)
-250gr. oda sicakliginda margarin veya tereyagi
-bir yemek kasigi kakao

Oncelikle yag, kakao ve pudra sekerini iyice birbirine yedirin. Unu da katip guzelce yogurun. Hamurunuzu parmak kalinliginda acarak istediginiz kaliplarla kesin. 325F (150-175C derece) isida pisirin. Firindan firina degistigi icin dakika veremiyorum ama kurabiyelerin cabuk pistigini unutmayin. Soguduktan sonra sira kurabiyeleri seker hamuru ile kaplamada...

Bu asamada Turkiye`dekiler malzeme problemi yasayabilirler.

- 2 corba kasigi kadar erimis marshmallow
- 1 tatli kasigi kadar su
- 1-2 damla istediginiz gida boyasi
- aldigi kadar pudra sekeri

ile seker hamurunuzu yogurun. Ince actiginiz seker hamurunu yine ayni kaliplarla keserek kurabiyelerin ustune yerlestirin. Hayvanlari, cicekleri, daha dogrusu kurabiyelerinizi gonlunuzce susleyin.

Ellerinize saglik anneler, afiyet olsun cocuklar...

No comments:

Post a Comment