Saturday, February 14, 2009

Welcome Baby Pastasi ve Provasi


Merhabalar,
Bu minik pasta da dogum yapacak olan arkadasim Kevser Hanim`a yapacagim "Welcome Baby" pastasi icin prova mahiyetinde idi. Ne yapacagimi hic bilemedim. Battaniye cok sade gelince minik yuvarlaklari koydum ustune ama istedigim gibi olmadi, kalin ve sekilsiz kaldi sanki. Bebegin yalanci memesinin tutacak yerini de beceremeyince yapmaktan vazgectim. Kirmizi sapkasi da sac gibi durmus ama o sapka aslinda. Kirmizi aydede de hic gormedik derseniz, ben de size hayal gucune sinir yok derim. Bebegin yuzu neden mi sari? Canim siz de, yeni dogan butun bebekler sarilik olur, unuttunuz mu? Neyse alti ustu provaydi iste, ama oyuncak ordegi ben cok begendim, ya siz?



Gelelim Vildan Zeynep bebegin asil pastasina... Oncelikle en buyuk hatami soylemeliyim: Bebek yuzleri kesinlikle beyaz yapilmamaliymis, bu bebek gibi degil kardan adam gibi durmus. Oyuncak ayi ve ordegi ben yine cok sevdim ama pembe panter, panter degil de acuze gibi durmus. Bu sefer battaniyenin uzerine yuvarlaklari koyduktan sonra tekrar actim hamuru. Sanki boyle biraz daha iyi gibi. Balon nasil ama? Kurdanla diktim onu oraya. "Welcome" yazisina gelince; o tamamen fotograf yukaridan kusbakisi cekildigi icin o kadar tuhaf gorunuyor. Yoksa pasta ile yazi birbirine o kadar yakin olmadigi gibi arada biraz bosluk bile vardi. Bebek ve annesi mi? Ikisi de iyiler, birbirlerine alistilar bile... Buradan size de sevgilerimi gonderiyorum Kevser Hocam. Vildan Zeynep`i bizim icin opun yanaciklarindan. Buralari ozleseniz de Turkiye`mizin keyfini cikarin.
Sevgiyle...

2 comments:

  1. Sevgili Nafiye,
    oncelikle aramiza hosgeldiniz. :)
    Pastalariniz için yaptığınız eleştiriler gerçekten çok hoş, bence kendinize karşı dürüst olmanız ilerde çok güzel pastalar yapacağınıza bir işaret.
    Zamanla pasta dekorasyonu malzemeleri, eğitimleri aldıkça ve marshmallowdan vazgeçince ;) eminim gönlünüzdeki pastaları yaparsınız.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  2. Ziyaretiniz ve yorumunuz icin cok tesekkur ederim Ayse Hanim. E artik siz bu iste ustadsiniz. Umarim ben de birgun gelirim o duruma. Sanirim ilk is bir kurs bulmak olmali. Gercektn cok tesekkur ederim yardiminiz icin...Benden de size sevgiler...

    ReplyDelete