Thursday, February 12, 2009

Aksam Yemegi Masasi


Bu masa bir onceki post`ta gordugunuz iki minik pastayi yiyen misafirler icin hazirladigim aksam yemegi masasi. Ben sicak yemekleri sirasi gelmeden masaya goturmeyi sevmiyorum. Masada yer kalmiyor cunku, hem de soguyabiliyor. Sirasi geldikce mutfaktan servis yapiyorum. Boylesi daha zor oluyor belki ama hic degilse masa serbest kaliyor. Gerci fotografi peceteleri, catal, kasik, bicak ve bardaklari yerlestirmeden cekmisim telastan. Mutfaktan servis yapmanin bir diger kotu tarafi da sicaklarin fotograflarinin cekilmesinin unutulmasi. Bu fotoda oldugu gibi...Malesef sadece kisir, coban salata ve caciklar gorunuyor sofrada. Bi dahaki sefere unutmamak dilegiyle...
Sevgiyle...

2 comments:

  1. Merhabalar Nafiye Hanim. Adim Aysun. New York'da yasiyorum. Internette yemek sitelerine goz gezdirirken blogunuza rastladim. Tumuyle yemek tarifi dolu bir site beklerken daha degisik bir formatla karsilastim. Ama yemek tarifleri icinde bogulmayan bu farklilik cok hosuma gitti. Yazilarinizin samimiyeti ve ictenligi, sloganinizdaki gibi SICACIK paylasimlara kapi acmis. Bundan sonra sitenizin sIkI takipcisi olacagim. Her ne kadar siz alcakgonullu davranarak elestiriler de bulunsaniz da pastalariniz cok guzel gorunuyor, kompozisyonlar guzel. Eminim ki bundan sonrakiler daha da guzel olacaktir.
    Icli kofte tarifinizi de aldim, en kisa zamanda deneyecegim. Bakalim becerebilecek miyim? Basarilar dilerim.

    ReplyDelete
  2. Aysun Hanim merhabalar,
    Ziyaretinize ve yorumunuza nasil sevindim anlatamam. Malum daha cok yeniyim. Boyle guzel yorumlara cok ihtiyaci oluyormus meger insanin.Icli kofteyi denerseniz ve sonuctan haberdar ederseniz cok sevinirim. Ziyaretiniz, yorumunuz ve iltifatlariniz icin cok tesekkur ederim. Yine beklerim ziyarete. Yolunuz Washington D.C ye duserse evime de pek tabi...
    Sevgiyle...

    ReplyDelete