Wednesday, February 25, 2009

Sule Hanim`in Kurdele Nakisi


Bu guzel kurdele nakislari da Sule Hocam`a ait. Kendisi Matematik ogretmeni olmasinin yani sira harika elisleri de yapiyor, dikis dikiyor. Hem de tamamen kendi gayretleri ile ogrenmis hepsini, herhangi bir kurs alarak falan degil. Buradan yola cikarak Matematik ile Elisleri arasinda bir baglanti oldugunu dusunuyorum ben beynimizde. Ne kadar sayisalci gorduysem hepsi el sanatlariyla mutlaka alakadar.
Bana da bu guzel havlulardan bir tane hediye etti sagolsun. Hediyenin her cesidi guzeldir mutlaka ama ben el emegi, goz nuru olanlari o kadar seviyorum, o kadar memnun oluyorum ki anlatamam. Fotografta gorunen kucuk cantanin henuz tamamlanmadigini soylemisti Sule Hocam. Sanirim tamamlaninca o da kucuk kizi olan bir arkadasa hediye gitti.




Evet, ben de uzun suredir esinin arkasinda, ucretsiz izinde, meslegine ara vermis bir ogretmen olarak bos durmayayim dedim. Sagolsun Sule Hocam izin verdi makinesiyle oynamama. Ben de oracikta kucuk bir mutfak tutacagi diktim. Eh biraz buzdurdum kumasi ama olsun, sorana onun modasi boyle diyorum. Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment