Wednesday, February 25, 2009

Melike`nin Spongebob Pastasi


Arkadasim Gulcin Hanim`in biricik kizi Melike istedi Spongebob pastasini dogum gunu icin...Ve bu sefer pastami ben de begendim. Kekini cikolatali istedi hanimefendi. Ara kat herzamanki gibi muzlu ve beyaz damla cikolatali. Ust kisim sari gida boyasiyla yogurdugum seker hamurundan. Pantolon kismindaki kahverengi seker hamurunu da kakao ile yogurarak elde ettim. Arkadaslar ayakkabilar gercek gibi dediler. Melike, abisi Ahmet ve diger cocuklar da cok begendi pastayi. Ahmet ise daha o gunden Mart`taki dogum gunu icin isi bagladi. "Nafiye teyze, lutfen benim dogum gunumde Polis arabasi pastasi yapar misin" dedi durdu. Boyle tatli dilli cocuk kirilir mi hic? Benden sozu aldiktan sonra da diger cocuklara "Nafiye teyze bana polis arabasi pastasi yapacak dogum gunumde " dedi surekli.



Fotograftaki cicekli elbiseli, kucuk, esmer kiz Melike. Yanindaki yakisikli da abisi Ahmet. Ayaktaki sarisin, lacivert gomlekli delikanli da benim buyuk oglum,pasam Efkan Serhat. Kucuk pasamin ise sadece kolu gorunmus.
Eveeet, anlatmak istedigim baska birsey daha var. Melike pastasini begendi begenmesine ama, hediyem olan pembe, pullu bluzu alinca masanin altina girip aglamaya basladi. Neymis, herkes hediye olarak kiyafet getirmis, kimse oyuncak getirmemis. Guzel prenses dogum gununde gozyasi doktu diye uzulduk uzulmesine de Allah`tan cocuk iste, biraz sonra unuttu ve tekrar kosturup oynamaya basladi. Iyi ki dogdun Melike, mutlu yillar sana...
Sevgilerimle...

No comments:

Post a Comment