Saturday, February 13, 2010

Karnabahar Boregi


Amerika`da yasarken arkadasim Leyla Hanim bahsetmisti bu borekten. Kayinvalidesi yaparmis, cok da leziz olurmus... Esti bir gun aklima, deneyeyim dedim.


Karnabaharlarimi tuz ile hasladim. Suyunu suzdurup catalla ezdim. Yarisini borcama yaydim. Ara kata maydanoz ve lor peyniri serptim. Uzerini kalan ezilmis karnabahar ile kapattim. Uzerine siviyag, yumurta ve sut karisimini dokup corek otu serptim. 180 derece firinda uzeri kizarincaya kadar pisirdim.

Hafif bir sebze boregimiz oldu. Koca borcam dolusu boregimizi 4 kisilik cekirdek ailemizle bir oturusta yedik, bitirdik. :)

Afiyet olsun bize...

2 comments:

  1. çok güzel görünüyor, en kısa sürede deneyeceğim evede..ellerine sağlık canım..

    ReplyDelete
  2. Anne tarafim Arnavut`ya biz de boregin her cesidi var. Kurufasulyeli boregimiz bile var, yesil mercimekli borek ise en sevdigim... Sebzeli boreklere cok asinayim ama bu tarif gercekten farkli, hafif, hos, icinde hic hamur, un yok... :)

    ReplyDelete