Saturday, February 20, 2010

Imece Usulu Tabak


Maras`a yeni geldigim zamanlarda mutfakta hazirlik icin zaman harcamak istemedigimiz bir oturmamizda arkadaslarimla "Imece Usulu" hazirlanmisti bu tabak. Portakalli, Havuclu, Cevizli Kek, Sehri Hanim`a aitti yanilmiyorsam. Kuru Pastalar Ozlem ve Zuhal Hanimlara aitti. Cimen Hanim ise bol meyve getirmisti. Ben de Ayva Tatlisi ve Peynirli-Maydanozlu Boregimden yapmistim. Ayva Tatlisi`na gida boyasini o kadar az koymusum ki kipkirmizi olmasi gereken yerde turuncu olmus. :) Ben sadece ayvalari temizleyip uzerine bol seker ve bir iki damla gida boyasi damlatip kisik ateste pisiriyorum. Karanfil ve ayvanin cekirdeklerini de koyuyorum tabi celik tencereme. Su ise hic kullanmiyorum. Gerci bu tatlida seker konusunda cimri davranmisim sanirim, tatlimiz mayhostu, sekeri artirilabilir bir dahaki sefere. Guzel bir gundu bizim icin, uzun uzun mutfakta vakit harcamadik, onun bedeline bol bol sohbet edip eglendik, gulduk.
Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment