Sunday, November 22, 2009

Iyi ki Dogdun Berat


Bugun kardesim Ebru`nun ortancasi Berat`in dogum gunu. Bu O`nun ikinci dogum gunu. Daha once de soyledigim gibi Berat`in dogum gunu senede iki kez kutlanir. Birisi Berat gecesine tekabul eden gun, digeri de normal dogum gunu olan 22 Kasim. Sansli cocuk vesselam...


Ne zamandir O`na Cimbom pastasi sozum vardi ama bir turlu yapamiyordum, elim degmiyordu. Sonunda bugunu firsat bildim ve yaptim. Enver Fatih`in dogum gunu de Turkiye`ye donme gunumuzden 2 gun onceye denk gelince gumburtuye gitmisti. Bizim evde ne bilgisayar kalmisti ne de baska bir esya, herseyimiz satilmis ve biz bos evde geciriyorduk son gunlerimizi.

Nurefsan`in dogum gunuyse esimle ayni gun. O`na da dalak buyumesinden rahatsiz oldugum gunlere denk geldigi icin kedidilli bir pasta yapmistim kolayina kacarak. Iste bu yuzden Saliha`nin pastasinda oldugu gibi 3 kardes de dahil oldu konsepte.


Modellemesinden de anlasildigi uzere Nurefsan 3 kardesin en buyukleri. Upuzun siyah saclari var dalgali. Tam 12 yasinda. Berat benim Serhat`tan 5 ay buyuk, 10 yasinda, tam bir futbol ve Cimbom sevdalisi. Enver Fatih de tekne kazintisi, Berat`dan 9 yil sonra katildi aileye, henuz 1,5 yasinda. Sevimli sey, dislerini tamamliyor simdilerde...


Gelelim kekimize... :) Ulker`in hazir Dankek`i :) Yani ben yine isin kolayina kactim. Zaten yiyemeyecek ki yavrucuklar. Ustelik bugun misafirlerim de vardi. Onlardan kalan ikramlar varken yeni bir pasta yapmak istemedim. Icing ile sinirlara yildiz, bir de tam ortaya GalataSaray`in bas harfleri...hepsi bu. Gerisi de seker hamurundan modellenmis cocuklar, iki cimbom flemasi, iki de cimbom topu, olay bu... :)

Iyi ki dogdunuz canim yegenlerim... Iyi ki varsiniz... Allah sevdiklerinizle ve sevenlerinizle hayirli, uzun bir omur yasatsin sizlere.

Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment