Thursday, May 7, 2009

Ikizlere Pasta


Daha onceki post`lardan birinde bahsettigim Nurdan Abla`nin pastalarindan biri bu. Ikizleri olan bir arkadasi icin yapmis bu pastayi. Ustelik bu arkadasin zaten bir cift daha ikizleri varmis evde. Yani 2 dogumla 4 erkek cocuk annesi olmus masallah. Hayalini kurdugum birseydi aslina bakarsaniz. Mutlaka buyutmesi zordur ama dusunsenize 2 kez dogum yapiyorsunuz ama 4 cocugunuz oluyor. Bu harika bisey.
Bebekleri o kadar guzel calismis ki Nurdan Abla, bayildim ben. Seker hamurunun farkli kivamlariyla yeni kaplama yontemleri kesfettiginden de bahsetti. En kisa zamanda kendisini Maryland`de ziyaret edip ogrenmek istiyorum bu yontemi. Ayrica nefis ekmekler yapar Nurdan Abla, bir aksam yemistim ve cok begenmistim. Gitmisken o muhtesem ekmeklerini de ogrenmek ve buradan paylasmak istiyorum.
Sevgiyle ve umitle... :)

No comments:

Post a Comment