Monday, March 2, 2009

Neda`nin Dogum Gunu Pastasi


Yanlis anlasilmasin, bastan belirteyim, bu pastayi ben degil, Neda`nin annecigi Nesrin Hanim yapti. Keki cikolatali, kremasi cilekli ve sadeydi. Yanlis hatirlamiyorsam 3 yada 4 kata ayrilmis oldukca yuksek bir pastaydi. Ellerinize saglik Nesrin Hanim, ben diyetime ara verdim ve hem cig kofteden, hem lavastan, hem sigara boreginden, hem de pastadan bolca yedim. Hepsi nefis degil enfesti. Ama malesef davetlilerin hepsi pasta ortaya gelince fotograf makinelerini cikardigindan, ben de onlardan biri olarak, pastadan once yedigimiz cig koftenin resmini cekmeyi unuttum. :(



Nesrin hanim sadece cig kofte ve pastasiyla degil, cocuklar icin hazirladigi oyunlarla da herkesi eglendirdi. Yukaridan bir pinyata sarkitilmisti. Cocuklar sirayla oklavayla pinyataya vurarak dusurmeye calistilar. Ilginctir ki en kucuk cocuk dusurebildi pinyatayi. (eee oklavayi annesiyle beraber vuruyordu Fatmacik) Icinden her cocuk icin ici cikolatalarla doldurulmus hediye posetleri ile, renkli kagitlar, pullar bosaliverdi cocuklarin baslarindan asagi. Kapisiverdiler hemen...
Bir de muzik esliginde oynarken sandalye kapmaca yarismasi vardi. Kucuk oglum Vedat Alp ve Neda`nin abisi Yusuf finale kaldilar. Oglusum hedefe cok yaklasmisken finalde elendi ama olsun, adini daglara, taslara yari finalist diye yazdirdi.
Bu guzel aksam icin tesekkur ederim Neda Hanim...Nice mutlu yaslara...

No comments:

Post a Comment