Friday, February 6, 2009

Pasta Tombul Balerina


Bu pastayi sitemizden tasinan arkadasim Fadime Hanima veda icin yapmistim.
Kekini 3 boy seramik kaplarda pisirdim. Ilk kez seker hamurunu hazir erimis olarak satilan marshmallow'dan degil de renkli marshmallow'u mikrodalgada eriterek yaptim. Balerinin etegi de benim seker hamurunu merdane ile acarak ilk hazirlayisimdi. Bahsettigim bu ilklerden olacak ki cok zorlandim, istedigim incelikte yapamadim. Hatta arkadaslardan cimentoya benzetenler bile oldu :) Ama sagolsunlar, hepsi de severek yediler (en azindan oyle soylediler:)
Isin ustalari, bu pastanin ust kismina benim yaptigim gibi seker hamurundan degil de, oyuncak barbie bebegin govde kismini koyuyorlar. Aslinda ben de ince belli, zarif bir kiz yapmistim ancak kurumasina firsat kalmadan yerlestirdigim icin agirligindan dolayi coktu, tombullasti.

Neyse ki yukaridaki fotograf, pastaya gosterilen ilginin delili. Cocuk hayranlarim da olmasa ne yapardim acaba. Iyi ki varsiniz cocuklar!!!

No comments:

Post a Comment