Sunday, February 22, 2009

Ogretmenler Gunu Pastasi


"Bayram degil, seyran degil, enistem beni niye optu?" hesabi bu da... Ogretmenler gunu degil... Nereden cikti bu pasta? Malum hala eski pastalarimi yayimliyorum. Ogretmenler gununde cocuklarin okuluna hazirlamistim. Her ne kadar Amerikalilar ogretmenler gununu kutlamasalar da Turk ogrencilerinden boyle bir pasta almak hoslarina gitmis. Pasta cilekli santiyle kapli. Gordugunuz bayan ogretmen kitap okusun istedim. Yanina iki tane de kalem yaptim. Kalemlerim akti ama farzedin ki bunlar keceli kalem... Aksin, biseycikler olmaz.




Bu erkek ogretmen de cicek alacak az sonra ogrencilerinden. Cok sevilen bir ogretmen olmali. Nasil da sarilmis ogrencilerine...



Baktim ogretmenler yana yatiyor, sirtlarini kurdanla sabitlemek zorunda kaldim. p ve a harfleri okulun ambleminden alinti... Gulleri calismak da ayrica cok keyifliydi benim icin. Minik, renkli toplar da bu pastanin esantiyonu olsun artik. Son soz: Zamani olmasa da hem benim, hem de tum ogretmenlerimizin gecmis ogretmenler gunu kutlu ve mutlu olsun...
Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment