Tuesday, October 27, 2009

Pasalar Sunnet Oldu


Bu yaz Temmuz`un 14`unde Ankara`da baba ocaginda hem benim hem de kiz kardesim Ebru`nun ogluslarin sunnetleri yapildi. Biz henuz mevlidini bile yapamadik gerci ama en azindan "azicik ucundan" kesilme hadisesi gerceklesti.


Fotograflarda 3 cocuk goruyorsunuz ama aslinda 4 cocuk kesildi. Kardesimin minik bebeginin fotograflar arasinda bi turlu bulamadim uygun sunnetli resmini. Zaten kardesimin de benim de sunnet dugunu yapacak kadar vaktimiz yoktu baba ocaginda. Hatta dedigim gibi ben hala mevlidine bile firsat bulamadim. Artik mecburen bir sonraki yaza kaldi eglence hadisesi...


Tanidiniz degil mi? Koltukta oturup ayagini sandalyeye uzatan benim ufaklik Vedat Alp... Uyuyan guzellerden el ense yapmis olan kardesimin ortanca oglu Berat. Taklitlerinden sakinin, cunku o hakiki Berat, gercekten Berat gecesinde dogdu ve adi planlanmadigi halde aniden BERAT oluverdi... Ellerini midesinin ustunde kavusturup uyuyan da Serhat... Dedigim gibi Enver Fatih`in fotosu yok :( malesef...


Baba ocagi tam seyranlikti o gun. Uyusturucunun etkisi gecen pasalar birer birer basladilar aglamaya. Minik Enver Fatih ise bu sayede konusmayi ogrendi nerdeyse. "anne" "baba" "mama" "dede" vb. kelimelerden baska kelime bilmeyen cocuk hastaneden dondugunde "Acidi, annem, acidi" diye basiyordu feryadi. Cocugun haline gulelim mi aglayalim mi sasirdik valla...

4 sunnetli cocugu evde avutmak hic de kolay olmadi. Agri kesicilerin etkisi gectikce biri sussa digeri basliyordu aglamaya. Neyse ki tam karsilarina kurdugumuz laptopda cizgi film seyretmek bir nebze oyaladi onlari. Darisi sirasini bekleyen tum pasalara olsun. Allah bizlere de universiteye gidislerini, mezun oluslarini, damatliklarini ve daha pekcok muruvvetlerini gostersin insallah... (amin)

Sevgiyle...

8 comments:

  1. canım Allah damatlıklarını da göstersin inşallah. Esas zor kısmını atlatmışsınız. Kalmış güzel kısmı. Hepsine sağlıklı, mutlu ve juzurlu günler diliyorum. Sevgiyle...

    ReplyDelete
  2. pardon juzurlu değil değil huzurlu olacaktı.

    ReplyDelete
  3. Nazimecim, cok tesekkur ederim canim arkadasim. Guzel dileklerin hepimiz icin gecerli olsun...

    ReplyDelete
  4. Canım hayırlı uğurlu olsun, damatlıklarını gör, torunlarının sünnetlerini gör inşallah..Vildan

    ReplyDelete
  5. valla yazin cdýe aktardigimiz görüntüleri bulamiyorum orada minik yavrumda olsun isterdim.....

    ReplyDelete
  6. Tesekkur ederim Vildan`cim, Allah sana da nasip etsin sevdiklerinle daha guzel duygular....

    Ebrucum, Enver Fatih`in seninle veya babasiyla olan fotosu var aslinda, ben belki rahatsiz olursunuz diye onlardan secemedim. Sakincasi yok derseniz onlardan birini eklerim. Minik yavru da olsun bence de...

    ReplyDelete
  7. Hayirli olsun Nafiye.. Allah dugunlerini gostersin insallah.
    Ben de minik bebegi dogunca sunnet ettirdim, abisi hala bekliyor:) Onunki de seneye yaza insallah.
    Size sevgilerimi gonderiyorum...

    ReplyDelete
  8. Tebrik ederim Hanife Hanim. Guleceksiniz ama ben Ekin`i kiz zannetmistim. Demek O`da sunnet oldu, en iyisini yapmissiniz, darisi abisinin basina. Benim de bu sene dugununu yapacak vaktim olmamasina ragmen kestirelim dedim. Aksi halde utanacakti cocuklar seneye. Dugunleri de seneye ins. :)

    ReplyDelete